Wednesday, May 3, 2017

KENDURI KAWEN - adik lelaki aku udin aka pak alang icha

Assalamualaikum..

 rasanya sgt lama aku x update bl0g nie..lama sgt..sbb x der masa..entry nie sepatutnya update 2 tahun yg lps..tp x per la aku update ari nie..sbb nk memenuhkan diari maya aku..so aku update la..at least nnti bila aku lupa aku boleh baca balik bl0g aku nie..sejak dpt bby ke 2 nie..kesibukan aku bertmbh 2 kali ganda..hihihi..

so arini aku nk update pasal majlis kawen adik lelaki aku yg no 3..nama adik aku mohd kamaruddin bin abdullah..dia anak lelaki sulong dlm familli aku..kawen dengan org terengganu jgk..dari kg sungai tong,setiu terengganu..rumah adik iapr aku nie x de la jauh sgt ari umah aku..

majlis kenduri x de la besar sgt..meriah denagn sanak saudara..berlansung secara sederhana. skrg nie adik laki aku nie dah ada anak dah sorg..diorg dapat bby girl nama KHAYLA FAQIHAH BINTI MOHD KAMARUDDIN.

 So layan la pic kat bwh nie..actually x byk pic yang aku amik guna hp aku..ada 2 3 keping..

sooooo layaaannnnn....






nie masa akad nikah..tema nikah soft pink..tp aku n adik beradik ppuan aku pakai maroon..sebelah kanan adik aku no 2..x kawen lagi masa nie..adik aku yg pakai tudung hitam tue..no 2 bongsu..skrg belaja kt UPSI.


  
 

 masa sanding umah aku diorg pakai tema hijau..n aku n adik2 aku pakai tema turquoise gelap.. tua la sikit sebayak pic aku n adik2 aku yg ada...adik2 yang lain x tau p mn..x der dalam pic nie..

k baiii tue jee...


 

 nie turn umah aku..masa sambut menantu.. 

k baiiii...




No comments:

Post a Comment