Friday, May 5, 2017

ALBUM RAYA 2015


Assalamualaikum..morning..ari nie tetiba rajin nk update blog..mcm biasa entry yg ptt aku update tahun-tehun lepas skrg baru ada masa nk update..hihihihiii..aku nie jenis menulis time ada masa n ada mood jee..tp disebabkan bl0g nie adlah diari maya kau..so aku kene update jgk sebelum terlupa..hihihi..
arini aku nk update pasal raya utk tahun 2015..
masa ni farish adrian x wujud pon lagi..hihihi..
so kami raya bertiga lagi..aku lupa dah raya nie turn mana..belah terengganu ke kelantan..x kisah la sbb tiap kali raya kitaorg akan bergilir-gilir..cumanya kalu raya umah aku gmbr raya kitaorg selalu x complete...mesti akan ada yang tertinggal..mesti akan ada yang x msk pic..pendek kata x cukup korum..
hihihii...berbeza ngn family belah mertua or asben aku..pic raya diorg mesti akan complete n siap guna camera dslr utk amik pic raya..
so pic belah mertua mesti cntik2 la..
x mcm family aku kami amik pic raya ngn camera hp je..hihihii...
so enjoy pic raya 2015 dibawah...
.
.
.
.
.
.

nie pic kt umah aku kt terengganu..nie seari sebelum sambut raya pertama..ngh prepared untuk bakar lemamg..cik hubby ngh potong buluh untuk bakar lemang..
nie proses membasuh buluh sebelum disikan dengan pulut dan santan..dan daun..nie je pic yg ada utk  persiapan bakar lemang...hahahhaa..
nie pic utk hari raya belah umah mak mertua aku..
nie la tema baju kitaorg..actually baju tema utk majlis kawen adik aku seperti yang aku post entry sebelum ni..so untuk jimat aku pakai jee utk raya plak..hihihihi..
Nie la kedua mertua aku..nie time salam di pagi raya..
Nie la keluarga kecil aku...tahun 2017 bertambah sorg lagi..
nie plak famili belah asben aku..nie laa semua sekali family member's
candid!!!!
salam mohon maaf di pagi raya..asben ngn abah..
nie aku sesi mohon ampun ngn mak mertua..hihihi..mama nie sproting tau...mcm mak aku..hehehe..
huru hara di pagi raya...hihihi
me & kakak ipar yg sulong
icha ngn atuk...
famili akak..(icha paggil mak ngah)
famili along...(icha pggil ayh long)
famili iwan..( icha pggil ayah wan)

 ma familia...
ok baiii selamat hari raya!!!!!

No comments:

Post a Comment