Monday, May 2, 2016

cameron highland (part 2)

assalamualaikum..
morning semoga kita diberi keberkatan ari nie..
ari nie bos x dtg..keje plak x byk..hihihi..so kita tulis troeback story..hahhahaamcm biasa la..nk tulis on the spot mmg x sempat la...sbb tue kdg kala diari maya aku nie always bersawang..hihihih..
so ari ni aku nk smbung citer pasal g cameron ari tue..hihihi..ari ke 2 aku kat sana..dan ari nie jgk la kau turn dari cameron..hihihi..
sbb nk duk sana lama2 pon aku x tau nk wat apa..so we olls decide nk turun ari ke dua..
sambil2 tue singgah la mn tmpat yg x pergi lagi..
ari ke dua nie kami singgah ke kedai yg jual barang strawberry ..teh.. & cenderahiti cameron..
beli sikit2 utk family n kawan2 opis..


nie pagi b4 gerak turn time nie baru nk g breakfast..hihih


strawberry mlm td beli kat pasar mlm kt brinchang..anyway kami tdo hotel budget kt area bandar brinchang jee.. satu mlm rm50..hihihi.. sbb percutian budget kan..
 
nie kami bergambar depan kedai tersebut..kedai nie terletak tepi jalan on da way nk turun..& belum msk kedai lagi..hihihi..take a pic 1st..
 
sakan icha menronda dalam kedai nie..sbb byk sgt barang yg ada dlm kedai nie..
 


nie dekat taman cactus..cactus valley kalu x silap nama tmpat nie..
 

seronok cik asben pilih cactus nk  buat balik..last2 sumer mati skrg nie..hahahaa
 
Lps singgah cactus valley..kami singgah butterfly & insect farm..
 
nie suasana dalam farm tue la..
 

icha nk pgg rama-rama..tp mcm takut2..
 

smbung pasni plak..sbb byk lagi tmpt yg kami pergi..contoh nye..ladang teh boh bharat..lavendar farm ..nnti aku continue..er..dada...

No comments:

Post a Comment